kdo tu spí, vemte silničky a když bude počas můžem dát v neděli na vyvětranou Javorník, tam taky něco natočí, z Volyně 20 km. Zdar
31. 10. 2013 | Karlos
reakce na: Richard Nový (27. 10. 2013)
Nazdar bývalý Jalovče!
Slavnostního vyhlášení se také zúčastním a můžeme dát řeč. Zatím
čau.
Petr Koblic
29. 10. 2013 | PK
reakce na: Karlos (22. 10. 2013)
Zdravím všechny závoďáky z JALky.
Na balíku se určitě bude dávat předběžně dohromady i nový kalendář
závodů na rok 2014. V sobotu 14. 6. 2014 budeme opět pořádat pro ŠUAC
etapák v Kašperkách. Po úvodní horské časovce bude následovat
odpolední závod na náročném a pro silniční provoz uzavřeném okruhu.
V dnešní době samých časovek a kriťasů možná i tak trochu zázrak.
Někteří jste u nás byli i letos a myslím, že jste si dost užili (žejo
kluci Galaxáci a jiní!)…
Takže pokud by se objevil zájem, nebyl by nejmenší problém náš závod
zařadit do kalendáře JAL 2014.
Užijte si slavnostní vyhlášení!
Bývalý „JALovec“ Richard Nový :-)
27. 10. 2013 | Richard Nový
Zatím je přihlášeno na balík osm lidí na ubytování, ještě 492 míst je volných!!!
22. 10. 2013 | Karlos
Konečně to po roce,kdy jsem po loňském loučovickém etapáku o tom psal,někoho napadlo řešit sloučení všech kategorií do jednoho balíku.Přeci to nemůže být problém po závodě lidi rozbodovat do svých kategorií.A přemýšlet o tom,jestli někdo ujede 70– 80 km na kole? -proboha,kolik kilometrů z vás najezdí při trénování ?To jsou přeci treninky stejně kolem těch 70– 90 km.Každopádně sloučením kategorií se nic nezkazí a bude alespoň s kým jezdit.
9. 10. 2013 | Václav Cinkl
reakce na: Ladislav Roučka (8. 10. 2013)
Láďo máš pravdu, ve stanovách to není. Omlouvám se. Já si přečetl stať pravidla a tam je odrážka – sportovní ředitelé týmů atd… A snad neřeknu hloupost, když za sebe řeknu, že VV by asi vážně měli být ti, kteří to celé pořádají, než ti co na ně jezdí. Až ti jako pořadateli bude každý závoďák říkat jak to máš dělat, asi ti bude divně?!Samozřejmě já jako pořadatel udělám maximum, abych se zavděčil většině a měl hojnou účast, toť návrhy vedoucích týmů. Uvedu to na příkladu Volyňského cyklokrosu.Loni poprvé…návrh ředitelů TBC na mistrák, ohlasy pro mne dobré…říkám si ok, asi dobrý, udělám to stejně a bude opět spokojenost. Ale rok se s rokem sešel a už jsou tu rozdílné názory na obtížnost a jiné. A teď babo raď!
8. 10. 2013 | Karlos
reakce na: karlos (8. 10. 2013)
V žádném případě se s tebou Karle nechci přít, ale ve stanovách je
jasně napsáno, cituji: Nejvyšším orgánem Jal je VV. Jeho členy jsou
ředitel Jal a ředitelé jednotlivých podniků zařazených v sezoně do
seriálu závodů.
To o čem píšeš ty se možná někdy někdo nezávazně zmínil, ale ve
stanovách o tom není ani slovo. Jak jsem ale již psal, nechci aby to
vyznělo jako kritika, ale stanovy by měly reagovat na současnou situaci.
Jiná byla před 10-ti lety a jiná je nyní. Jestli to má být dokument,
kterým se máme řídit, tak je třeba z něj vyřadit věci, které tam už
být nemají nebo některé zase doplnit. To ale nevyřešíme, když si tady
budeme dopisovat. Je třeba připravit návrhy na změnu, zkonzultovat ji se
zátupci týmů, a pak ji nechat odhlasovat.
Odepisuji naposled. Zbytek probereme v sobotu v Č.B.
8. 10. 2013 | Ladislav Roučka
Těší mě, že má diskuze takový ohlas. Je dobré se snažit pořád se zlepšovat. Zdá se, že panuje spíše nálada pro nějakou změnu bodování či kategorií. Osobně bych se nebránil jakémukoliv zlepšení, ale…:
Jinak sám také pracuji na některých vylepšeních pro příští sezónu. Jsem domluven s p. Šustrem, že je představím ve Volyni, a pokud nebudou výhrady, tak od příští sezóny je již uplatníme. Konkrétně se jedná o změnu způsobu registrace do JAL. Mám připravené technické řešení, jak vše dělat pomocí webu. Již žádné papírové přihlášky, s kterýma se musí na poštu…
8. 10. 2013 | Pavel Jelínek
Tak jak to tu píšete, tak za sebe musím říct ano, ale mám úctu k starším borcům a o ty tímto přijdeme. Máme pro vás předpřipravený krásný závod na květen a vím, že ti co sem nyní píšou a pojedou to vychválí, ale už to odrovná a na příště odradí borce typu Vaška Klímů, Honzi Vopata, pana Kaliny, Zlámiče, všechny dámy, nebude moci startovat Bíca, Šejnič a příchozí hobíci z oblasti, kteří k nám znají cestu. Pro tyhle by tu měla být, když to jde přiměřenější trasa. A nebo se mílím a podceňuji tyto borce. Je pravda, že ubylo za dva roky hlasů, aby mlaďoši jezdili závody kolem stovky a už si užíváme i kratší závody, což je fajn.
8. 10. 2013 | Karlos
reakce na: Ladislav Roučka (8. 10. 2013)
nevím jestli to řeknu přesně, ale členy VV jsou ano pořadatelé závodů, ale také vedoucí přihlášených týmů v JAL a ti mají jasně že hájit zájmy závoďáků, ale i pořadatel, když už pořádá pro JAL by měl mít hlas rozhodovat jak ta JALka poběží, když už s ní pomáhá a doufám, že těch pořadatelů nezávodníků bude vždy pomálu, aby je mohli závoďáci přehlasovat.
8. 10. 2013 | karlos
reakce na: Oldřich Míka (8. 10. 2013)
Omlouvám se , že jsem částečně opakoval Oldu, ale než jsem odeslal příspěvek já, tak tam skočil Oldovo, který jsem nečetl.
8. 10. 2013 | Ladislav Roučka
reakce na: Oldřich Míka (8. 10. 2013)
Tohle myslím je ideální řešení jak ze strany závodníků, kdy se zvětší startovní balík a atraktivita závodu, tak i ze strany pořadatelů, kterým se také mnohé ulehčí. Při tomto hromadném bodovaní, kdy každý bere vyjeté body z jednoho balíku, bych ještě navrhoval celkovou soutěž o krále JAL bez rozdílu kategorii. Nevím jak na to nahlíží závodáci, ale ještě bych navrhoval snížení kategorií ze 6 na 4 např.: A – do 35let, B – 36–50, C – 51 a více let, Ž – ženy (popř. A – do 35let, B – 36–45let, C – 46–55let, D – 56 a více let, Ž – ženy). Tímto by se také zvýšila soutěživost v jednotlivých kategoriích, když by se zvýšil počet závodníků v kategorii.
8. 10. 2013 | Robert Sedlecký ml.
reakce na: Petr Zikmund (8. 10. 2013)
Úvodem všechny zdravím a měl bych také 2 návrhy na změnu :
Současný model, kdy jsou členy VV automaticky pořadatelé závodů, měl možná své opodstatnění v době, kdy většina pořadatelů i aktivně závodila. V současnosti tomu ale tak není a někteří pořadatelé ani zájem být členem VV nemají, natož aby jezdili na nějaká jednání a o něčem rozhodovali. Všem pořadatelům budeme určitě do budoucna velice vděčni za každý uskutečněný závod, ale VV by měl být tvořen lidmi, kteří se pravidelně potkávají na závodech a můžou problémy, které se vyskytnou společně operativně vyřešit během pár minut po závodě. Určitě by se tím předešlo spoustě problémů, např. letošní nekonečné debatě o pořádání balíku atd.. Těch problémů se letos vyskytlo několik a předešlo by se tím někdy nicneřešící debatě na foru.
V současném složení je VV orgán zcela nefunkční, který není schopen dle stanov o ničem rozhodnout, neboť nebudeme nikdy usnášeníschopní. Nechci, aby to vyznělo jako kritika, ale do budoucna by se to mělo změnit. Já osobně ani všechny členy VV neznám.
8. 10. 2013 | Ladislav Roučka
Bodování co je teď je nuda !! Bodování také dohromady a pak si ty body
každý veme do své kategorie. A bude to trochu zajímavý – až do konce
lidi se podle závodu který jim sedí budo v celkovém pořadí obbněnovat
!
Chceme si zazávodit ? Nebo si počítat body s odstupnováním po pěti bodech
od 150 dolů, když je v kategorii pět lidí. To vám ty body někdo doma
proplácí – pětikorunu za bod. Tak to jo.
150–120–100–90–80–75–70–65–60–55–50–49–48 atd po bodu a příchozí nám ty body vemou sebou domů.
8. 10. 2013 | Oldřich Míka
reakce na: Pavel Havránek (8. 10. 2013)
Tento systém sjednocení všech kategorií již letos jezdili na ŠUACU a
myslím, že všichni byli spokojeni a našli si vždy svou skupinku.
V tom počtu lidí co jezdí na závody je to logické řešení a zazávodí
si každý.
Jsem pro sjednocení všech kategorií!!!
8. 10. 2013 | V. Píša
100% souhlas s Jířou
8. 10. 2013 | Pavel Havránek
Mladý to klíďo sjednotí, ale ať se vyjádří zralí závoďáci, pro ně už je postartovní mazec asi pěkná divočina! A je to pár let co se řešilo, že mladý chtěj jezdit delší štreky v jednom závodě než S2. A chceme-li, aby jezdili starší, mlaďoši a více žen, je kratší varianta na místě. Kvalitní déčkař jako třeba Roučkyn může jezdit v C a když pak pojede zase mistrák, tak hravě obhájí.
8. 10. 2013 | Karlos
Tak to už bych úplně zrušil skupiny S1 a S2, všichni budou startovat pohromadě a oboduje se každá kategorie zvlášť.
8. 10. 2013 | Jířa
Jsem pro ve všech bodech! Spojení A, B a C rozhodně přispěje k růstu kvality závodů (viz Světlík).
8. 10. 2013 | Petr Zikmund